Wymiana towaru

WYMIANA

Nieużywany towar możesz wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od nas przesyłki z zamówionym towarem. Skontaktuj się z nami w tej sprawie. Wymiana polega na zwróceniu towaru zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy zawartej na odległość, która została opisana w zakładce zwroty i reklamacje.

KOSZT WYMIANY I ZWROTU

Przy zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt towaru. Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy, wykorzystując ten sam sposób płatności, jaki zostały przez Ciebie użyty w pierwotnej transakcji, chyba że otrzymaliśmy od Ciebie zgodę na inne rozwiązanie. Jednym ze sposobów, w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze, jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego wpisz do formularza. Pamiętaj, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania (odebrania przez nas), w zależności od tego, co stanie się wcześniej.

Prosimy o przesyłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz paczek paczkomatowych.

Staraj się wysyłać do nas zwracany towar w oryginalnym opakowaniu, który opakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami możliwymi w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i taśmy klejącej bezpośrednio na oryginalny karton.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz paczek paczkomatowych. 

Zgłoś chęć wymiany mailowo lub telefonicznie. Nasz konsultant zaproponuje dogodne rozwiązanie!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl