Zwroty i reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

FORMULARZ ZWROTU  - Kliknij aby pobrać.

 

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@dewear.pl lub po prostu umieszczając w przesyłce formularz zwrotu.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
KT KAMIL TYSZKA DEWEAR
Dział zwrotów
ul. Nowa 8/19
18-414 Nowogród
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.

Bieg trzydziestodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

REKLAMACJA

Nasze produkty są dokładnie sprawdzane pod względem ich jakości. Jeżeli mimo wszystko stwierdzicie Państwo, że zakupiony u nas towar posiada wadę lub uległ uszkodzeniu, to przed upływem dwóch lat od jego nabycia, mogą Państwo złożyć u nas reklamację.

Aby proces reklamacyjny trwał jak najkrócej zachęcamy do :

  • Wypełnienia formularza reklamacji
  • Przesłania formularza wraz z reklamowanym towarem na adres: 

  KT Kamil Tyszka

       ul. Nowa 8/19

       18-414 Nowogród

       z dopiskiem Reklamacja Dewear.pl

Szczegółowe informacje o trybie rozpatrywania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Dewear.

 


W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zwrotów i reklamacji zapraszamy do kontaktu z nami:

  • telefon: +48 512 709 949
  • e-mail: sklep@dewear.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

 

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl